Skip to main content

1. Analytical Rubric of Student’s Assessment






2019 წ. თამილა თურქია
მოსწავლის შეფასების ანალიტიკური რუბრიკა.


 კრიტერიუმი
არადამაკმაყოფილებელი
დამაკმაყოფილებელი
         კარგი
     საუკეთესო
         1
                     2
              3
             4
               5
              3-4
            5-6
           7-8
            9-10
მოსწავლე შეძლებს უცხო ენის საშუალებით კვებასთან დაკავშირებული პრობლემის გადაჭრას და ჯანსაღი ცხოვრების წესისათვის დამახასიათებელი თავისებურებების განსაზღვრას და საკუთარი ჯანსაღი კვებისა და ცხოვრების წესის ჩამოყალიბებას.




სსსმ მოსწავლე შეძლებს ტექსტიდან აბზაცის ამოკითხვას
მოსწავლე ვერ შეძლებს უცხო ენის საშუალებით კვებასთან დაკავშირებული პრობლემის გადაჭრას და ჯანსაღი ცხოვრების წესისათვის დამახასიათებელი თავისებურებების განსაზღვრას და საკუთარი ჯანსაღი კვებისა და ცხოვრების წესის ჩამოყალიბებას.




სსსმ მოსწავლე ვერ შეძლებს ტექსტიდან აბზაცის ამოკითხვას.


მოსწავლე იშვიათად ან მასწავლებლის დახმარებით შეძლებს უცხო ენის საშუალებით კვებასთან დაკავშირებული პრობლემის გადაჭრას და ჯანსაღი ცხოვრების წესისათვის დამახასიათებელი თავისებურებების განსაზღვრას და საკუთარი ჯანსაღი კვებისა და ცხოვრების წესის ჩამოყალიბებას.



სსსმ მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით შეძლებს ტექსტიდან აბზაცის ამოკითხვას.

მოსწავლე უმეტეს შემთხვევაში შეძლებს უცხო ენის საშუალებით კვებასთან დაკავშირებული პრობლემის გადაჭრას და ჯანსაღი ცხოვრების წესისათვის დამახასიათებელი თავისებურებების განსაზღვრას და საკუთარი ჯანსაღი კვებისა და ცხოვრების წესის ჩამოყალიბებას.

სსსმ მოსწავლე უმეტეს შემთხვევაში შეძლებს ტექსტიდან აბზაცის ამოკითხვას.

მოსწავლე შეძლებს უცხო ენის საშუალებით ზუსტად გადაჭრას კვებასთან დაკავშირებული პრობლემის გადაჭრას და ჯანსაღი ცხოვრების წესისათვის დამახასიათებელი თავისებურებების განსაზღვრას და საკუთარი ჯანსაღი კვებისა და ცხოვრების წესის ჩამოყალიბებას.




სსსმ მოსწავლე ზუსტად შეძლებს ტექსტიდან აბზაცის ამოკითხვას.

  მოსწავლის ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში და თანამშრომლობა.

მოსწავლე არ არის მზად მონაწილეობა მიიღოს საგაკვეთილო პროცესში და დაეხმაროს და პატივი სცეს სხვას.

მოსწავლე იშვიათად არის მზად მონაწილეობა მიიღოს
საგაკვეთილო პროცესში და დაეხმაროს  და პატივი სცეს სხვას.
მოსწავლე უმეტეს შემთხვევაში მზადაა მონაწილეობა
მიიღოს საგაკვეთილო   პროცესში და დაეხმაროს და პატივი სცეს სხვას.
მოსწავლე მუდმივად მზადაა მონაწილეობა მიიღოს
საგაკვეთილო პროცესში და დაეხმაროს და პატივი სცეს სხვას.




Analytical Rubrics of Student's Assessment

Criteria
unsatisfactory
Satisfactory
Good
Excellent
Student is able to speak about the People who Changed the World
Student is not able to speak about the People who Changed the World
Student is rarely able to speak or able to speak with the help of the teacher about the People who Changed the World
Student in most cases is able to speak about the People who Changed the World
Student is always able to speak about the People who Changed the World
SWABT define the vocabulary related to famous people
Student is not able to define the vocabulary related to famous people
Student is seldom able or able with the help oft he teacher to define the vocabulary related to famous people
Student in most cases is able to define the vocabulary related to famous people
Student is always able to define the vocabulary related to famous people
Student’s engagement  and collaboration
Student is not ready to be engaged in teaching process and does not collaborate and respect classmates
Student is rarely able or able with the help of the teacher to be engaged in teaching process and collaborate and respect classmates
Student in most cases is able to be engaged in teaching process and collaborate and respect classmates
Student is always ready to be engaged in teaching process and collaborate and respect classmates




Holistic Rubric of Student’s Assessment

Criterion
unsatisfactory
Satisfactory
Good
Excellent
Student’s engagement in the teaching process, interest and motivation
Student is not engaged in the teaching process. He/she is uninterested in and unmotivated by the teaching process
Student is less engaged in the teaching process or engaged with the help of the teacher
Student in most cases is engaged, interested in and motivated with  the teaching process
Student is completely engaged, interested in and motivated with the teaching process

Comments

  1. Rubrics of assessment help teachers to have perfect understanding on students knowledge

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Grammar in use

Auxilliary Verbs and Tenses   Words and prepositions Make and Do Make and do are two of the most common verbs in the English language. We often use them with lots of different situations. It is difficult to remember in which situation we use each of them. A good way to remember is this: a) we use "make" in a situation where we are creating something; b) we use "do" in a situation where we are executing something            that is planned or has already been created. The  Verb - Get

Articles

თამილა თურქია მოსწავლეთა დაინტერესების მიზნით სხვადასხვა კლასგარეშე აქტივობებში ჩართვა (მაგ. საგნობრივი წრეები, სახელოვნებო ღონისძიებები) 21-ე საუკუნის გადმოსახედინად, რომელიც ცნობილის ახალი ტექნოლოგიებისა და ინოვაციების საუკუნედ, რომ ვიმსჯელოთ დიდი ყურადღება ექცევა სხვადასხვა მოწყობილობებს , „გაჯეტებს“, რომლებსაც თანამედროვე ახალგაზრდობა ხშირად და ზოგჯერ უაზროდ, დროის გასაყვანად იყენებს. ახალ ტექნოლოგიებს მოსწავლე ახალგაზრდობაში მოაქვს როგორც სიკეთე ( მასალის სწრაფი მოძიება, შეტყობინების გაგზავნა, მოშორებით მყოფ ნათესავთან თუ მეგონართაბ დაკავშირება და სხვა), ასევე ზიანიც (მათი ხშირი მოხმარება იწვევს მიჯაჭვულობას, მხედველობისა და სმენის დაქვეითებას, აგრესიას, უინტერესობას გარე სამყაროს მიმართ და ა.შ.). თანამედროვე ცხოვრებაში მოსწავლე ახალგაზრდათა უმეტესობა სულ უფრო ნაკლებად ერთვება სხვადასხვა სასკოლო თუ კლასგარეშე აქტოვობებში. ეს გამოწვეულია როგორც მათი უინტერესობით, მშობელთა ფინანსური არასტებილურობით, ასევე ახალი ტექნოლოგიების ხშირი არამიზნობრივი გამოყენებით, რაც აქვეითებს...

Nature Warns

Deforestation Forests cover 31% of the land area on our planet. They produce vital oxygen and provide homes for people and wildlife. Many of the world’s most threatened and endangered animals live in forests, and 1.6 billion people rely on benefits forests offer, including food, fresh water, clothing, traditional medicine and shelter. But forests around the world are under threat from deforestation, jeopardizing these benefits. Deforestation comes in many forms, including fires, clear-cutting for agriculture, ranching and development, unsustainable logging for timber, and degradation due to climate change. This impacts people’s livelihoods and threatens a wide range of plant and animal species. Some 46-58 thousand square miles of forest are lost each year—equivalent to 48 football fields every minute. Forests play a critical role in mitigating climate change because they act as a carbon sink—soaking up carbon dioxide that would otherwise be free in the atmosphere and contribu...