Skip to main content

1. Analytical Rubric of Student’s Assessment






2019 წ. თამილა თურქია
მოსწავლის შეფასების ანალიტიკური რუბრიკა.


 კრიტერიუმი
არადამაკმაყოფილებელი
დამაკმაყოფილებელი
         კარგი
     საუკეთესო
         1
                     2
              3
             4
               5
              3-4
            5-6
           7-8
            9-10
მოსწავლე შეძლებს უცხო ენის საშუალებით კვებასთან დაკავშირებული პრობლემის გადაჭრას და ჯანსაღი ცხოვრების წესისათვის დამახასიათებელი თავისებურებების განსაზღვრას და საკუთარი ჯანსაღი კვებისა და ცხოვრების წესის ჩამოყალიბებას.




სსსმ მოსწავლე შეძლებს ტექსტიდან აბზაცის ამოკითხვას
მოსწავლე ვერ შეძლებს უცხო ენის საშუალებით კვებასთან დაკავშირებული პრობლემის გადაჭრას და ჯანსაღი ცხოვრების წესისათვის დამახასიათებელი თავისებურებების განსაზღვრას და საკუთარი ჯანსაღი კვებისა და ცხოვრების წესის ჩამოყალიბებას.




სსსმ მოსწავლე ვერ შეძლებს ტექსტიდან აბზაცის ამოკითხვას.


მოსწავლე იშვიათად ან მასწავლებლის დახმარებით შეძლებს უცხო ენის საშუალებით კვებასთან დაკავშირებული პრობლემის გადაჭრას და ჯანსაღი ცხოვრების წესისათვის დამახასიათებელი თავისებურებების განსაზღვრას და საკუთარი ჯანსაღი კვებისა და ცხოვრების წესის ჩამოყალიბებას.



სსსმ მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით შეძლებს ტექსტიდან აბზაცის ამოკითხვას.

მოსწავლე უმეტეს შემთხვევაში შეძლებს უცხო ენის საშუალებით კვებასთან დაკავშირებული პრობლემის გადაჭრას და ჯანსაღი ცხოვრების წესისათვის დამახასიათებელი თავისებურებების განსაზღვრას და საკუთარი ჯანსაღი კვებისა და ცხოვრების წესის ჩამოყალიბებას.

სსსმ მოსწავლე უმეტეს შემთხვევაში შეძლებს ტექსტიდან აბზაცის ამოკითხვას.

მოსწავლე შეძლებს უცხო ენის საშუალებით ზუსტად გადაჭრას კვებასთან დაკავშირებული პრობლემის გადაჭრას და ჯანსაღი ცხოვრების წესისათვის დამახასიათებელი თავისებურებების განსაზღვრას და საკუთარი ჯანსაღი კვებისა და ცხოვრების წესის ჩამოყალიბებას.




სსსმ მოსწავლე ზუსტად შეძლებს ტექსტიდან აბზაცის ამოკითხვას.

  მოსწავლის ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში და თანამშრომლობა.

მოსწავლე არ არის მზად მონაწილეობა მიიღოს საგაკვეთილო პროცესში და დაეხმაროს და პატივი სცეს სხვას.

მოსწავლე იშვიათად არის მზად მონაწილეობა მიიღოს
საგაკვეთილო პროცესში და დაეხმაროს  და პატივი სცეს სხვას.
მოსწავლე უმეტეს შემთხვევაში მზადაა მონაწილეობა
მიიღოს საგაკვეთილო   პროცესში და დაეხმაროს და პატივი სცეს სხვას.
მოსწავლე მუდმივად მზადაა მონაწილეობა მიიღოს
საგაკვეთილო პროცესში და დაეხმაროს და პატივი სცეს სხვას.




Analytical Rubrics of Student's Assessment

Criteria
unsatisfactory
Satisfactory
Good
Excellent
Student is able to speak about the People who Changed the World
Student is not able to speak about the People who Changed the World
Student is rarely able to speak or able to speak with the help of the teacher about the People who Changed the World
Student in most cases is able to speak about the People who Changed the World
Student is always able to speak about the People who Changed the World
SWABT define the vocabulary related to famous people
Student is not able to define the vocabulary related to famous people
Student is seldom able or able with the help oft he teacher to define the vocabulary related to famous people
Student in most cases is able to define the vocabulary related to famous people
Student is always able to define the vocabulary related to famous people
Student’s engagement  and collaboration
Student is not ready to be engaged in teaching process and does not collaborate and respect classmates
Student is rarely able or able with the help of the teacher to be engaged in teaching process and collaborate and respect classmates
Student in most cases is able to be engaged in teaching process and collaborate and respect classmates
Student is always ready to be engaged in teaching process and collaborate and respect classmates




Holistic Rubric of Student’s Assessment

Criterion
unsatisfactory
Satisfactory
Good
Excellent
Student’s engagement in the teaching process, interest and motivation
Student is not engaged in the teaching process. He/she is uninterested in and unmotivated by the teaching process
Student is less engaged in the teaching process or engaged with the help of the teacher
Student in most cases is engaged, interested in and motivated with  the teaching process
Student is completely engaged, interested in and motivated with the teaching process

Comments

  1. Rubrics of assessment help teachers to have perfect understanding on students knowledge

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Global concerns in the 21st Century

  გაკვეთილის თემა: „Global Concerns in the 21 st Century-What Scare You Most“  პედაგოგო: თამილა თურქია 20.04.21.. მოსწავლეთა განმავითარებელი შეფასების  ანალიტიკური  რუბრიკა N შეფასების კრიტერიუმები                             მიღწევის დონეები 1-2 3-4 5-6 7-8 9-10 1. მოსწავლე შეძლებს ისაუბროს 21-ე საუკუნის გლობალურ შეშფოთებებზე მოსწავლე ვერ შეძლებს ისაუბროს 21-ე საუკუნის გლობალურ შეშფოთებებზე  მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით შეძლებს ისაუბროს 21-ე საუკუნის გლობალურ შეშფოთებებზე მოსწავლე ნაკლებად შეძლებს ისაუბროს 21-ე საუკუნის გლობალურ შეშფოთებებზე მოსწავლე უმეტეს შემთხვევაში შეძლებს ისაუბროს 21-ე საუკუნის გლობალურ შეშფოთებებზე მოსწავლე ზუსტად შეძლებს ისაუბროს 21-ე საუკუნის გლობალურ შეშფოთებებზე  2. მოსწავლე შეძლებს მოიყვანოს დამაჯერებელი არგუმენტები მოცემულ თემასთან დაკავშირებით. მოსწავლე ვერ შეძლებს მოიყვანოს დამაჯერებელი არგუმენტები მოცემულ თემასთან დაკავშირებით. მოსწავლე მასწავლებლის ...

გაკვეთილის გეგმა

პედაგოგი თამილა თურქია საგანი:  ინგლისური სწავლების საფეხური/კლასი :  საბაზო საფეხური, მე-8 კლასი თარიღი: 14.12.17. მოსწავლეთა რაოდენობა:  15 მოსწავლე. სსსმ მოსწავლე კლასში არ არის. დრო:  40 წუთი თემა:  Extreme Sports. Climbing to the Top. გაკვეთილის მიზანი:    უცხო ტექსტის გაგება -გააზრება :                                           მოსწავლე შეძლებს ტექსტის ირგვლივ დასმულ კითხვებზე პასუხის    გაცემას                  ,                                       ...
სწავლა მაინკრაფთით თხა და ვენახი