2019 წ. თამილა თურქია
მოსწავლის შეფასების ანალიტიკური რუბრიკა.
| 
 კრიტერიუმი | 
არადამაკმაყოფილებელი | 
დამაკმაყოფილებელი | 
         კარგი | 
     საუკეთესო | 
| 
        
  1 | 
                     2 | 
             
  3 | 
            
  4 | 
              
  5 | 
| 
             
  3-4 | 
           
  5-6 | 
          
  7-8 | 
           
  9-10 | |
| 
მოსწავლე შეძლებს უცხო ენის საშუალებით კვებასთან
  დაკავშირებული პრობლემის გადაჭრას და ჯანსაღი ცხოვრების წესისათვის დამახასიათებელი
  თავისებურებების განსაზღვრას და საკუთარი ჯანსაღი კვებისა და ცხოვრების წესის ჩამოყალიბებას. 
სსსმ მოსწავლე შეძლებს ტექსტიდან აბზაცის ამოკითხვას | 
მოსწავლე ვერ შეძლებს უცხო ენის საშუალებით კვებასთან
  დაკავშირებული პრობლემის გადაჭრას და ჯანსაღი ცხოვრების წესისათვის დამახასიათებელი
  თავისებურებების განსაზღვრას და საკუთარი ჯანსაღი კვებისა და ცხოვრების წესის ჩამოყალიბებას.
   
სსსმ მოსწავლე ვერ შეძლებს ტექსტიდან აბზაცის ამოკითხვას. | 
მოსწავლე იშვიათად ან მასწავლებლის დახმარებით შეძლებს
  უცხო ენის საშუალებით კვებასთან დაკავშირებული პრობლემის გადაჭრას და ჯანსაღი ცხოვრების
  წესისათვის დამახასიათებელი თავისებურებების განსაზღვრას და საკუთარი ჯანსაღი კვებისა
  და ცხოვრების წესის ჩამოყალიბებას. 
სსსმ მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით შეძლებს ტექსტიდან
  აბზაცის ამოკითხვას. | 
მოსწავლე უმეტეს შემთხვევაში შეძლებს უცხო ენის საშუალებით
  კვებასთან დაკავშირებული პრობლემის გადაჭრას და ჯანსაღი ცხოვრების წესისათვის დამახასიათებელი
  თავისებურებების განსაზღვრას და საკუთარი ჯანსაღი კვებისა და ცხოვრების წესის ჩამოყალიბებას. 
სსსმ მოსწავლე უმეტეს შემთხვევაში შეძლებს ტექსტიდან
  აბზაცის ამოკითხვას. | 
მოსწავლე შეძლებს უცხო ენის საშუალებით ზუსტად გადაჭრას
  კვებასთან დაკავშირებული პრობლემის გადაჭრას და ჯანსაღი ცხოვრების წესისათვის დამახასიათებელი
  თავისებურებების განსაზღვრას და საკუთარი ჯანსაღი კვებისა და ცხოვრების წესის ჩამოყალიბებას. 
სსსმ მოსწავლე ზუსტად შეძლებს ტექსტიდან აბზაცის ამოკითხვას. | 
| 
  მოსწავლის
  ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში და თანამშრომლობა. | 
მოსწავლე არ არის მზად მონაწილეობა მიიღოს საგაკვეთილო
  პროცესში და დაეხმაროს და პატივი სცეს სხვას. | 
მოსწავლე იშვიათად არის მზად მონაწილეობა მიიღოს  
საგაკვეთილო პროცესში და დაეხმაროს  და პატივი სცეს სხვას.  | 
მოსწავლე უმეტეს შემთხვევაში მზადაა მონაწილეობა  
მიიღოს საგაკვეთილო   პროცესში და დაეხმაროს და პატივი სცეს სხვას. | 
მოსწავლე მუდმივად მზადაა მონაწილეობა მიიღოს  
საგაკვეთილო პროცესში და დაეხმაროს და პატივი სცეს
  სხვას. | 
Analytical Rubrics of Student's Assessment
| 
Criteria | 
unsatisfactory | 
Satisfactory | 
Good | 
Excellent | 
| 
Student is able to speak about the
  People who Changed the World | 
Student is not able to speak about the
  People who Changed the World | 
Student is rarely able to speak or
  able to speak with the help of the teacher about the People who Changed the
  World | 
Student in most cases is able to speak
  about the People who Changed the World | 
Student is always able to speak about
  the People who Changed the World | 
| 
SWABT define the vocabulary related to
  famous people | 
Student is not able to define the
  vocabulary related to famous people | 
Student is seldom able or able with
  the help oft he teacher to define the vocabulary related to famous people | 
Student in most cases is able to define
  the vocabulary related to famous people | 
Student is always able to define the
  vocabulary related to famous people | 
| 
Student’s engagement  and collaboration | 
Student is not ready to be engaged in
  teaching process and does not collaborate and
  respect classmates | 
Student is rarely able or able with
  the help of the teacher to be engaged in teaching process and collaborate and
  respect classmates | 
Student in most cases is able to be
  engaged in teaching process and collaborate and respect classmates | 
Student is always ready to be engaged
  in teaching process and collaborate and respect classmates  | 
Holistic Rubric of Student’s
Assessment
| 
Criterion | 
unsatisfactory | 
Satisfactory | 
Good | 
Excellent | 
| 
Student’s engagement in the teaching
  process, interest and motivation  | 
Student is not engaged in the teaching
  process. He/she is uninterested in and unmotivated by the teaching process | 
Student is less engaged in the
  teaching process or engaged with the help of the teacher | 
Student in most cases is engaged,
  interested in and motivated with  the
  teaching process  | 
Student is completely engaged,
  interested in and motivated with the teaching process | 
Rubrics of assessment help teachers to have perfect understanding on students knowledge
ReplyDelete