გაკვეთილის გეგმა
საგანი: სამოდელო პრობლემაზე ორიენტირებული გაკვეთილი-
ინგლისური ენა
სწავლების საფეხური/კლასი: საბაზო Xდ
კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა : 14 მოსწავლე, 1 სსსმ მოსწავლე
დრო: 45 წუთი
გაკვეთილის თემა:
Food and Healthy
Lifestyle
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლე შეძლებს
·
კვებასთან
დაკავშირებული პრობლემების გამოკვეთას
და მის დანახვას
დღევანდელობაში. პრობლემის ირგვლივ მსჯელობას.
Junk Food-ის (მაღალკალორიული
საკვები, მაგრამ კვებისთვის
უმნიშვნელო)
და ჯანსაღი კვების მნიშვნელობას, მათ დადებით
და
უარყოფით
თვისებებსა ადამიანის ჯანმრთელობისთვის და ამის
დამამტკიცებელი
არგუმენტების მოყვანას.
·
ნანახი ვიდეომულტფილმის გააზრებას, მის იტგვლივ მსჯელობას.
·
მეტყველების დროს ნასწავლი გრამატიკული კატეგორიების
(Present, Past, future simple-ისა და Present, Past continuous) სწორად გამოყენებას.
ესგ-ს სტანდარტი: უცხ: ს.V.15 მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში
მონაწილეობა მისთვის
ნაცნობ თამაზე, საკითხებზე.
უცხ: ს.V.17 მოსწავლეს
შეუძლია საუბარი მისთვის ნაცნობ თემაზე.
უცხ: ს.V.18 მოსწავლე
ფლობს და იყენებს საბაზო ენობრივ უნარ ჩვევებს.
უცხ: ს.V.13 მოსწავლეს
შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობა და
ფუნქციურად იყენებსსაბაზო
ენობრივ უნსრ ჩვევებს.
საჭირო წინარე ცოდნა და უნარ-ჩვევები: მოსწავლემ იცის
თუ რა მნიშვნელობა აქვს ჯანსაღი
ცხოვრების წესს, სწორ კვებას, სპორტულ-გამა ჯანსა-
ღებელ ვარჟიშებს
ჯანმრთელობისთვის.
მოსწავლემ იცის გრამატიკული დროის კატეგორიების
(Present, Past,
future simple-ისა და Present, Past
continuous) გამოყენება წინადადების სწორად
საწარმორბლად.
სასწავლო მასალები
და რესურსები: კომპიუტერი, წიგნი, კალამი, წერითი სამუშაოების
ფურცლები (ჰენდაუტებ), ფლიფჩარტი.
საორგანიზაციო საკითხი:
მისალმება, სიის ამომითხვა, საშინაო დავალების შემოწმება. 5 წთ.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზაციის ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო (წთ)
|
1.
|
აქტივობის მიზანი: მასწავლებელი სიტყვებით „Life is full of destructions, otherwise
it would be easy to follow. ცხოვრება სავრეა პრობლემებით და ეს
ასე რომ არ იყოს მაშინ ის საინტერესი არ იქნებოდა. და ნათქვამით: It is said: “you’re what you eat” ( შენ ხარ
ის რაცას მიირთმევ) გაააქტიურებს წინარე ცოდნას.
აქტივობის აღწერა:
მასწავლებელი მოსწავლეებს უსვამს კითხვებს: Do you agree or disagree with these
statements? Why do you think so? What arguments can you bring in favour or
against these sayings
მასწავლებელი სთხოვს სსსმ მოსწავლეს გაიმეოროს სიტყვები: Food,
diet, healthy, life
სსსმ მოსწავლე იმეორებს სიტყვებს.
|
მოთელვა გამოწვევა
(Brainstorm)
მასწასლებლის შეკითხვებზე
პასუხის გაცემა - წინარე ცოდნის გააქტიურება.
Ⴋოსწავლეები პასუხობენ დასმულ კითხვებს.
სიტყვების გამეორება
|
ინდივიდუალური
|
5 წთ
|
|
2.
|
აქტივობის მიზანი:
კვებასთან დაკავშირებული პრობლემების გამოკვეთა, მათი
მნიშვნელობის დადგენა ადამიანის ჯანმრთელობისთვის.
აქტივობის აღწერა:
მასწავლებელი ეუბნება მოსწავლეებს
არის თუ არა კვება დღეს პრობლემა? Is nutrition a
problem today? Why is nutrition problem today? What is main problem in nutrition?
შემდეგ მასწავლებელი ეუბნება ვინ არის სწრაფი კვების
მომხრე და ვინ მოწინააღმდეგე:Who is
supporter of fast food and who is against it. მოსწავლეები სწევენ ხელს და იყოფიან
ორ ჯგუფად სწრაფი კვების და ჯანსაღი კვების მომხრეებად და ასაბუთებენ თავიანთ მოსაზრებებს
მოჰყავთ არგუმენტები
მასწავლებელი სთხოვს სსსმ მოსწავლეს გადაიწეროს დაფიდან
სიტყვები
სსსმ მოსწავლე გადაიწერს რეულში სიტყვებს, რომელიც
მასწავლებელმა დაფაზე დაწერა:
Additives - დანამატები, superfood-უმაღლესი ხარისხის
საკვები მნიშვნელოვანი ჯანმრთელობისთვის,
Flavour-
გემო.
|
დისკუსია
დაფიდან სიტყვების რვეულში გადაწერა
|
ჯგუფური
|
10 წთ
|
|
3.
|
აქტივობის მიზანი:
მოსწავლეები ვიდეომულტფილმის საშუალებით იღებენ ინფორმაციას
როგორია თავდაპირველად ადამიანის მდგომარეობა სანამ ის კვებას არ არღვევს რა შეიძლება
დაემართოს ადამიანს არასწორი კვების შედეგად, რა ცვლილებები ხდება ამ დროს მის ორგანიზმში
და როდესაც ადამიანი გააცნობიერებს კვების მნიშვნელობას და დაიწყებს სწორად კვებას
მისი ორგანიზმი ჯანსაღდება.
აქტვობის აღწერა: ვირეოს ჩვენების შემდეგ მოსწავლეები
მსჯეობენ პრობლემის გადაჭრის გზებზე, საუბრობენ იმ ოთხი ჯანსაღი ცხოვრების წესზე
და მათ მნიშვნელობაზე:
Eat a good diet. Cut down on fatty foods.
Get regular
exercise.
Keep good
hygiene
Get enough rest.
|
ვიდეო მასალის ჩვენება
|
ჯგუფური
|
კომპიუტერი, ვიდეომასალა
|
3 წთ
10 წთ.
|
1.
|
გარემოებიდან გამომდინარე
აქტივობის მიზანი:
აქტივობის მიზანი: ლექსიკური ერთეულების განმტკიცება.
დაუკავშირეთ მოცემული სიტყვები მათ განმარტებებს.
ჩასვით სიტყვები სატნადო სიტყვები გამოტოვებულ ადგილებში.
აქტივობის აღწერა> მასწავლებელი მოსწავლეებს ურიგებს
ჰენდაუტებს სადაც მოსწავლეებმა სწორად უნდა დაუკავშირონ მოცემული სიტყვები მათ განმარტებებს
და ჩასვან სიტყვები გამოტოვებულ ადგილებში.
მასწავლებელი სთხოვს სსმ მოსწავლეს ამოიკითხოს აბზაცი
ტექსტიდან “you are What you Eat”
სსმ მოსწავლე ამოიკითხავს აბზაცი ტექსტიდან “you are What you Eat”
|
ლექსიკური ერთეულების განმტკიცება
აბზაცია წაკითხვა
|
წყვილებში
|
ჰენდაუტები
|
5 წთ.
|
5.
|
აქტივობის მიზანი:
დასკვნების გამოტანა,
საკუთარი ჯანსაღი ცხოვრების წესის შედგენა.
აქტივობის აღწერა:
მასწავლებელი მოსწავლეებს ორ ჯგუფად ყოფს და ურიგებს ფლიფჩარტებს. მოსწავლეები ადგენენ
საკუთარი ჟანსაღი ცხოვრების წესს და აკეთებენ პრეზენტაციას.
|
საკუთარი ჯანსაღი
ცხოვრების წესის შედგენა და მისი პრეზენტაცია
|
ჯგუფური
|
ფლიფჩარტი
|
5 წთ.
|
საშინაო დავალება:
დამიხასიათეთ როგორია თქვენი ჯანსაღი ცხოვრების წესი. 2 წთ.
სსსმ მოსწავლე
სახლში დაისწავლის მასწავლებლის მიერ დაფაზე
დაწერილ სიტყვებს.
შეფასება: მოსწავლეები შეფასდენიან როგორც განმსაზღვრელი,
ასევე განმავითარებელი ფორმით და გამოყენებული იქნება შეფასების ანალიტიკური რუბრიკა.
მოსწავლეთა შეფასება დადგინდება ზეპირი პრეზენტაციის
და საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობით.
Comments
Post a Comment