Skip to main content

Assessment Headings

Analytical Rubric of Student’s Assessment
Criteria
unsatisfactory
Satisfactory
Good
Excellent
Student is able to speak about the People who Changed the World
Student is not able to speak about the People who Changed the World
Student is rarely able to speak or able to speak with the help of the teacher about the People who Changed the World
Student in most cases is able to speak about the People who Changed the World
Student is always able to speak about the People who Changed the World
SWABT define the vocabulary related to famous people
Student is not able to define the vocabulary related to famous people
Student is seldom able or able with the help oft he teacher to define the vocabulary related to famous people
Student in most cases is able to define the vocabulary related to famous people
Student is always able to define the vocabulary related to famous people
Student’s engagement  and collaboration
Student is not ready to be engaged in teaching process and does not collaborate and respect classmates
Student is rarely able or able with the help of the teacher to be engaged in teaching process and collaborate and respect classmates
Student in most cases is able to be engaged in teaching process and collaborate and respect classmates
Student is always ready to be engaged in teaching process and collaborate and respect classmates



 Holistic Rubric of Student’s Assessment

Criterion
unsatisfactory
Satisfactory
Good
Excellent
Student’s engagement in the teaching process, interest and motivation
Student is not engaged in the teaching process. He/she is uninterested in and unmotivated by the teaching process
Student is less engaged in the teaching process or engaged with the help of the teacher
Student in most cases is engaged, interested in and motivated with  the teaching process
Student is completely engaged, interested in and motivated with the teaching process


მოსწავლის შეფასების ანალიტიკური რუბრიკა


კრიტერიუმი
არადამაკმაყოფილებელი
დამაკმაყოფილებელი
          
კარგი
ძალიან კარგი
მოსწავლე ამოიცნობს ვნებითი გვარით გამოხატულ ზმნებს ტექსტში მოყვანილ წინადადებეში
მოსწავლე ვერ ამოიცნობს ვნებითი გვარით გამოხატულ ზმნებს ტექსტში მოყვანილ წინადადებებში
მოსწავლე იშვიათად ამოიცნობს ვნებითი გვარით გამოხატულ ზმნებს ტექსტში მოყვანილ წინადადებებში
მოსწავლე უმეტეს შემთხვევაში სწორად ამოიცნობს ვნებითი გვარით გამოხატულ ზმნებს ტექსტში მოყვანილ წინადადებებში
მოსწავლე მუდმივად სწორად ამოიცნობს ვნებითი გვარით გამოხატულ ზმნებს ტექსტში მოყვანილ წინადადებებში
მოსწავლე გადაიყვანს მოქმედებით გვარში მოცემულ წინადადებებს ვნებით გვარში
მოსწავლეს არ შეუძლია მოქმედებით გვარში მოცემული წინადადებების გადაყვანა ვნებით გვარში
მოსწავლეს იშვიათად შეუძლია მოქმედებით გვარში მოცემული წინადადებების გადაყვანა ვნებით გვარში
მოსწავლეს უმეტეს შემთხვევაში შეუძლია მოქმედებით გვარში მოცემული წინადადებების გადაყვანა ვნებით გვარში  
მოსწავლეს ზუსტად შეუძლია მოქმედებით გვარში მოცემული წინადადებების გადაყვანა ვნებით გვარში
 მოსწავლის ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში და თანამშრომლობა
მოსწავლე არ არის მზად მონაწილეობა მიიღოს გაკვეთილის მსვლელობაში და არ ერთვება სხვადასხვა საგაკვეთილო აქტივობებში. არ ეხმარება და პატივს არ სცემს სხვას.  
მოსწავლე იშვიათად არის მზად მონაწილეობა მიიღოს გაკვეთილის მსვლელობაში და ნაკლებად ერთვება სხვადასხვა საგაკვეთილო აქტივობებში, იშვიათად ეხმარება და პატივი სცეს სხვას.
მოსწავლე მზადაა მონაწილეობა მიიღოს გაკბვეთილის მსვლელობასა და სხვადასხვა საგაკვეთილო აქტივობებში. დაეხმაროს და პატივი სცეს სხვას.
მოსწავლე მუდმივად მზადაა მონაწილეობა მიიღოს გაკბვეთილის მსვლელობასა და სხვადასხვა საგაკვეთილო აქტივობებში. დაეხმაროს და პატივი სცეს სხვას.



მოსწავლის შეფასების ჰოლისტური რუბრიკა


კრიტერიუმი
არადამაკმაყოფილებელი
დამაკმაყოფილებელი
კარგი
ძალიან კარგი
მოსწავლის ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში
მოსწავლე არ არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში
მოსწავლე  ნაკლებად არის ჩართული  საგაკვეტილო პროცესში
მოსწავლე ხშირად არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში
მოსწავლე სრულად  არის ცართული საგაკვეთილო პროცესში

ლექსიკის და გრამატიკის შეფასება


კრიტერიუმებიდაბალისაშუალოკარგისანიმუშო
ლექსიკური და გრამატიკული ერთეულის ფლობაგააჩნის დაბალი ლექსუკური მარაგი და გრამატუკულიკატეგორიების გამოყენების უნარისაშუალოდ ფლობს ლექსიკას გა იყენებს მარტივ გრამატიკულ ერთეულსკარგად იყენებს ლექსიკურ და გრამატიკულერთეულსიყენებს რთულ გრამატიკულ და ლექსიკურ ერთეულს.
ლექსიკური და გრამატიკური ერთეულების ერთმანეთთან დაკავსირებავერ უკავშირებს ლექსიკურ და გრამატიკულ ერთეულს სწორადსაშუალოდ უკავშირებს ლექსიკურ და გრამეტიკულ ერთეულებს ერთმანეთს უჭირს წინადადების გრამატიკულად გამართვაკარგად აკავშირებს ერთმანეთთან გრამატიკულდა ლექსიკურ ერთეულს,იყენებს ფრაზეოლოგიურ გამოთქმებს და გრამატიკულ კონსტრუქციებსლოგიკურადაკავშირებს სიტყვებსა და წინადადებებს ერთმანეთთან იყენება რთულგრამატიკულ და ფრაზეოლოგიურ კონსტრუქციებს
წინადადებების ლოგიკური გამართულობაარ შეუძლია წინადადების ლოგიკური გამართვა,წინადადება გაუგებარიაწინადადება საშუალოდ არის გამართული, სიტყვებს შორის თანმიმდევრობა დარღვეულიაწინადადება გამართულის,სიტყვები ერთმანეთთან არის კარგად დაკავშირებულიწინადადება გამართულია სიტყვები ერთმანეთთან თანამიმდევრობით დალოგიკურად არის დაკავშირებული
აზრის სწორად გამოხატვააზრი არარის გამოხატულიაზრი ძნელადგასაგებიააზრი კარგად არის გამოხატულიაზრი ლაკონურადარის გადმოცემული.


კრიტერიუმი
დაბალი
საშუალო
კარგი
ჯგუფურ მუშაობაში ჩართულიობა
არ არის ჩართული ჯგუფურ მუშაობაში
ნაკლებად არის ჩართული ჯგუფურ მუშაობაში
ჩართულია ჯგუფურ მუშაომაში,მის სიტყვას ჯგუფი ანიჭებს მნიშვნელობას
ურთიერთკომუნიკაციის უნარი
უჭირს საკუთარი აზტის გამოთქმა და თანაგუნდელებთან ურთიერთობა
გამოთქვამს საკუთარ აზრს. უჭირს აქტიური ჩაბმა კამათში
თანამშრომლ;ობს გუნდის წევრებთან,გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებას დავალებასთან დაკავშირებით
პუნქტუალურობა
ვერ აკონდროლებს მიცემული დავალების დროს
უჭირს დროის კონტროლი,მოფიქრებისთვის სჭირდება დრო
პუნქტუალურია,სწრაფად რეაგირებს დავალებაზე,სხარტია მოფირქების დროს

Comments

Popular posts from this blog

Articles

თამილა თურქია მოსწავლეთა დაინტერესების მიზნით სხვადასხვა კლასგარეშე აქტივობებში ჩართვა (მაგ. საგნობრივი წრეები, სახელოვნებო ღონისძიებები) 21-ე საუკუნის გადმოსახედინად, რომელიც ცნობილის ახალი ტექნოლოგიებისა და ინოვაციების საუკუნედ, რომ ვიმსჯელოთ დიდი ყურადღება ექცევა სხვადასხვა მოწყობილობებს , „გაჯეტებს“, რომლებსაც თანამედროვე ახალგაზრდობა ხშირად და ზოგჯერ უაზროდ, დროის გასაყვანად იყენებს. ახალ ტექნოლოგიებს მოსწავლე ახალგაზრდობაში მოაქვს როგორც სიკეთე ( მასალის სწრაფი მოძიება, შეტყობინების გაგზავნა, მოშორებით მყოფ ნათესავთან თუ მეგონართაბ დაკავშირება და სხვა), ასევე ზიანიც (მათი ხშირი მოხმარება იწვევს მიჯაჭვულობას, მხედველობისა და სმენის დაქვეითებას, აგრესიას, უინტერესობას გარე სამყაროს მიმართ და ა.შ.). თანამედროვე ცხოვრებაში მოსწავლე ახალგაზრდათა უმეტესობა სულ უფრო ნაკლებად ერთვება სხვადასხვა სასკოლო თუ კლასგარეშე აქტოვობებში. ეს გამოწვეულია როგორც მათი უინტერესობით, მშობელთა ფინანსური არასტებილურობით, ასევე ახალი ტექნოლოგიების ხშირი არამიზნობრივი გამოყენებით, რაც აქვეითებს

გაკვეთილის გეგმა

პედაგოგი თამილა თურქია საგანი:  ინგლისური სწავლების საფეხური/კლასი :  საბაზო საფეხური, მე-8 კლასი თარიღი: 14.12.17. მოსწავლეთა რაოდენობა:  15 მოსწავლე. სსსმ მოსწავლე კლასში არ არის. დრო:  40 წუთი თემა:  Extreme Sports. Climbing to the Top. გაკვეთილის მიზანი:    უცხო ტექსტის გაგება -გააზრება :                                           მოსწავლე შეძლებს ტექსტის ირგვლივ დასმულ კითხვებზე პასუხის    გაცემას                  ,                                               და ტექსტის მოკლე შინაარსის გადმოცემას.   ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდაარტი: უცხ. ს . IY.11 - მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს    სხვადასხვა                                                                                    სტრატეგიებს    საკითხავი ამოცანის ეფექტურად გადაჭრის                                                                                ხელშესაწყობად და კითხვის უნარის გასაუმჯობესებლად.                                                                                    უცხ. ს. IY.

Grammar in use

Auxilliary Verbs and Tenses   Words and prepositions Make and Do Make and do are two of the most common verbs in the English language. We often use them with lots of different situations. It is difficult to remember in which situation we use each of them. A good way to remember is this: a) we use "make" in a situation where we are creating something; b) we use "do" in a situation where we are executing something            that is planned or has already been created. The  Verb - Get