Analytical Rubric of Student’s
Assessment
Criteria
|
unsatisfactory
|
Satisfactory
|
Good
|
Excellent
|
Student is able to speak about the
People who Changed the World
|
Student is not able to speak about the
People who Changed the World
|
Student is rarely able to speak or
able to speak with the help of the teacher about the People who Changed the
World
|
Student in most cases is able to speak
about the People who Changed the World
|
Student is always able to speak about
the People who Changed the World
|
SWABT define the vocabulary related to
famous people
|
Student is not able to define the
vocabulary related to famous people
|
Student is seldom able or able with
the help oft he teacher to define the vocabulary related to famous people
|
Student in most cases is able to define
the vocabulary related to famous people
|
Student is always able to define the
vocabulary related to famous people
|
Student’s engagement and collaboration
|
Student is not ready to be engaged in
teaching process and does not collaborate and
respect classmates
|
Student is rarely able or able with
the help of the teacher to be engaged in teaching process and collaborate and
respect classmates
|
Student in most cases is able to be
engaged in teaching process and collaborate and respect classmates
|
Student is always ready to be engaged
in teaching process and collaborate and respect classmates
|
Holistic Rubric of Student’s
Assessment
Criterion
|
unsatisfactory
|
Satisfactory
|
Good
|
Excellent
|
Student’s engagement in the teaching
process, interest and motivation
|
Student is not engaged in the teaching
process. He/she is uninterested in and unmotivated by the teaching process
|
Student is less engaged in the
teaching process or engaged with the help of the teacher
|
Student in most cases is engaged,
interested in and motivated with the
teaching process
|
Student is completely engaged,
interested in and motivated with the teaching process
|
მოსწავლის შეფასების ანალიტიკური რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
არადამაკმაყოფილებელი
|
დამაკმაყოფილებელი
|
კარგი
|
ძალიან კარგი
|
მოსწავლე ამოიცნობს ვნებითი გვარით გამოხატულ ზმნებს ტექსტში მოყვანილ წინადადებეში
|
მოსწავლე ვერ ამოიცნობს ვნებითი გვარით გამოხატულ ზმნებს ტექსტში მოყვანილ წინადადებებში
|
მოსწავლე იშვიათად ამოიცნობს ვნებითი გვარით გამოხატულ ზმნებს ტექსტში მოყვანილ წინადადებებში
|
მოსწავლე უმეტეს შემთხვევაში სწორად ამოიცნობს ვნებითი გვარით გამოხატულ ზმნებს ტექსტში მოყვანილ წინადადებებში
|
მოსწავლე მუდმივად სწორად ამოიცნობს ვნებითი გვარით გამოხატულ ზმნებს ტექსტში მოყვანილ წინადადებებში
|
მოსწავლე გადაიყვანს მოქმედებით გვარში მოცემულ წინადადებებს ვნებით გვარში
|
მოსწავლეს არ შეუძლია მოქმედებით გვარში მოცემული წინადადებების გადაყვანა ვნებით გვარში
|
მოსწავლეს იშვიათად შეუძლია მოქმედებით გვარში მოცემული წინადადებების გადაყვანა ვნებით გვარში
|
მოსწავლეს უმეტეს შემთხვევაში შეუძლია მოქმედებით გვარში მოცემული წინადადებების გადაყვანა ვნებით გვარში
|
მოსწავლეს ზუსტად შეუძლია მოქმედებით გვარში მოცემული წინადადებების გადაყვანა ვნებით გვარში
|
მოსწავლის ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში და თანამშრომლობა
|
მოსწავლე არ არის მზად მონაწილეობა მიიღოს გაკვეთილის მსვლელობაში და არ ერთვება სხვადასხვა საგაკვეთილო აქტივობებში. არ ეხმარება და პატივს არ სცემს სხვას.
|
მოსწავლე იშვიათად არის მზად მონაწილეობა მიიღოს გაკვეთილის მსვლელობაში და ნაკლებად ერთვება სხვადასხვა საგაკვეთილო აქტივობებში, იშვიათად ეხმარება და პატივი სცეს სხვას.
|
მოსწავლე მზადაა მონაწილეობა მიიღოს გაკბვეთილის მსვლელობასა და სხვადასხვა საგაკვეთილო აქტივობებში. დაეხმაროს და პატივი სცეს სხვას.
|
მოსწავლე მუდმივად მზადაა მონაწილეობა მიიღოს გაკბვეთილის მსვლელობასა და სხვადასხვა საგაკვეთილო აქტივობებში. დაეხმაროს და პატივი სცეს სხვას.
|
მოსწავლის შეფასების ჰოლისტური რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
არადამაკმაყოფილებელი
|
დამაკმაყოფილებელი
|
კარგი
|
ძალიან კარგი
|
მოსწავლის ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში
|
მოსწავლე არ არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში
|
მოსწავლე ნაკლებად არის ჩართული საგაკვეტილო პროცესში
|
მოსწავლე ხშირად არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში
|
მოსწავლე სრულად არის ცართული საგაკვეთილო პროცესში
|
ლექსიკის და გრამატიკის შეფასება
კრიტერიუმები | დაბალი | საშუალო | კარგი | სანიმუშო |
ლექსიკური და გრამატიკული ერთეულის ფლობა | გააჩნის დაბალი ლექსუკური მარაგი და გრამატუკულიკატეგორიების გამოყენების უნარი | საშუალოდ ფლობს ლექსიკას გა იყენებს მარტივ გრამატიკულ ერთეულს | კარგად იყენებს ლექსიკურ და გრამატიკულერთეულს | იყენებს რთულ გრამატიკულ და ლექსიკურ ერთეულს. |
ლექსიკური და გრამატიკური ერთეულების ერთმანეთთან დაკავსირება | ვერ უკავშირებს ლექსიკურ და გრამატიკულ ერთეულს სწორად | საშუალოდ უკავშირებს ლექსიკურ და გრამეტიკულ ერთეულებს ერთმანეთს უჭირს წინადადების გრამატიკულად გამართვა | კარგად აკავშირებს ერთმანეთთან გრამატიკულდა ლექსიკურ ერთეულს,იყენებს ფრაზეოლოგიურ გამოთქმებს და გრამატიკულ კონსტრუქციებს | ლოგიკურადაკავშირებს სიტყვებსა და წინადადებებს ერთმანეთთან იყენება რთულგრამატიკულ და ფრაზეოლოგიურ კონსტრუქციებს |
წინადადებების ლოგიკური გამართულობა | არ შეუძლია წინადადების ლოგიკური გამართვა,წინადადება გაუგებარია | წინადადება საშუალოდ არის გამართული, სიტყვებს შორის თანმიმდევრობა დარღვეულია | წინადადება გამართულის,სიტყვები ერთმანეთთან არის კარგად დაკავშირებული | წინადადება გამართულია სიტყვები ერთმანეთთან თანამიმდევრობით დალოგიკურად არის დაკავშირებული |
აზრის სწორად გამოხატვა | აზრი არარის გამოხატული | აზრი ძნელადგასაგებია | აზრი კარგად არის გამოხატული | აზრი ლაკონურადარის გადმოცემული. |
კრიტერიუმი
|
დაბალი
|
საშუალო
|
კარგი
| |
ჯგუფურ მუშაობაში ჩართულიობა
|
არ არის ჩართული ჯგუფურ მუშაობაში
|
ნაკლებად არის ჩართული ჯგუფურ მუშაობაში
|
ჩართულია ჯგუფურ მუშაომაში,მის სიტყვას ჯგუფი ანიჭებს მნიშვნელობას
| |
ურთიერთკომუნიკაციის უნარი
|
უჭირს საკუთარი აზტის გამოთქმა და თანაგუნდელებთან ურთიერთობა
|
გამოთქვამს საკუთარ აზრს. უჭირს აქტიური ჩაბმა კამათში
|
თანამშრომლ;ობს გუნდის წევრებთან,გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებას დავალებასთან დაკავშირებით
| |
პუნქტუალურობა
|
ვერ აკონდროლებს მიცემული დავალების დროს
|
უჭირს დროის კონტროლი,მოფიქრებისთვის სჭირდება დრო
|
პუნქტუალურია,სწრაფად რეაგირებს დავალებაზე,სხარტია მოფირქების დროს
| |
Comments
Post a Comment