კრიტერიუმი
|
არადამაკმაყოფილებ
ელი |
დამაკმაყოფილებ
ელი |
კარგი
|
საუკეთესო
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
უცხო ტექსტის გაგება და გააზრება- დასბულ კითხვებზე
პასუხის გაცემა, ტექსტის შინაარსის გადმოცემა
|
მოსწავლე ვერ შეძლებს უცხო ტექსტის გაგება - გააზრებას,
დასბულ კითხვებზე პასუხის გაცემას, ტექსტის შინაარსის გადმოცემას
|
მოსწავლე იშვიათად ან მასწავლებლის დახმარებით შეძლებს
უცხო ტექსტის გაგება -გააზრებას, დასბულ კითხვებზე პასუხის გაცემას, ტექსტის შინაარსის
გადმოცემას.
|
მოსწავლე უმეტეს შემთხვევაში შეძლებს უცხო ტექსტის
გაგება -გააზრებას, დასბულ კითხვებზე პასუხის გაცემას, ტექსტის შინაარსის გადმოცემას.
|
მოსწავლე ზუსტად გაიაზრებს და გაიგებს უცხო ტექსტს,
გასცემს დასმულ შეკითხვებს პასუხს და გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
მოსწავლის ჩართულობა საგაკვეთილო
პროცესში და თანამშრომლობა.
|
მოსწავლე არ არის მზად მონაწილეობა მიიღოს საგაკვეთილო პროცესში და დაეხმაროს
და პატივი სცეს სხვას.
|
მოსწავლე იშვიათად არის მზად მონაწილეობა მიიღოს
საგაკვეთილო პროცესში და დაეხმაროს და პატივი სცეს სხვას.
|
მოსწავლე უმეტეს შემთხვევაში მზადაა მონაწილეობა
მიიღოს საგაკვეთილო პროცესში და დაეხმაროს და პატივი სცეს სხვას.
|
მოსწავლე მუდმივად მზადაა მონაწილეობა მიიღოს
საგავეთილო პროცესში და დაეხმაროს და პატივი სცეს სხვას.
|
Auxilliary Verbs and Tenses Words and prepositions Make and Do Make and do are two of the most common verbs in the English language. We often use them with lots of different situations. It is difficult to remember in which situation we use each of them. A good way to remember is this: a) we use "make" in a situation where we are creating something; b) we use "do" in a situation where we are executing something that is planned or has already been created. The Verb - Get
Comments
Post a Comment