Skip to main content

Global concerns in the 21st Century

 გაკვეთილის თემა: „Global Concerns in the 21st Century-What Scare You Most“

 პედაგოგო: თამილა თურქია

20.04.21..

მოსწავლეთა განმავითარებელი შეფასების  ანალიტიკური  რუბრიკა

N

შეფასების კრიტერიუმები

                            მიღწევის დონეები

1-2

3-4

5-6

7-8

9-10

1.

მოსწავლე შეძლებს ისაუბროს 21-ე საუკუნის გლობალურ შეშფოთებებზე

მოსწავლე ვერ შეძლებს ისაუბროს 21-ე საუკუნის გლობალურ შეშფოთებებზე 

მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით შეძლებს ისაუბროს 21-ე საუკუნის გლობალურ შეშფოთებებზე

მოსწავლე ნაკლებად შეძლებს ისაუბროს 21-ე საუკუნის გლობალურ შეშფოთებებზე

მოსწავლე უმეტეს შემთხვევაში შეძლებს ისაუბროს 21-ე საუკუნის გლობალურ შეშფოთებებზე

მოსწავლე ზუსტად შეძლებს ისაუბროს 21-ე საუკუნის გლობალურ შეშფოთებებზე 

2.

მოსწავლე შეძლებს მოიყვანოს დამაჯერებელი არგუმენტები მოცემულ თემასთან დაკავშირებით.

მოსწავლე ვერ შეძლებს მოიყვანოს დამაჯერებელი არგუმენტები მოცემულ თემასთან დაკავშირებით.

მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებითშეძლებს მოიყვანოს დამაჯერებელი არგუმენტები მოცემულ თემასთან დაკავშირებით.

მოსწავლე ნაკლებად შეძლებს მოიყვანოს დამაჯერებელი არგუმენტები მოცემულ თემასთან დაკავშირებით.

მოსწავლე უმეტეს შემთხვევაშიშეძლებს მოიყვანოს დამაჯერებელი არგუმენტები მოცემულ თემასთან დაკავშირებით.

მოსწავლე ზუსტად შეძლებს მოიყვანოს დამაჯერებელი არგუმენტები მოცემულ თემასთან დაკავშირებით.

3.

მოსწავლის  ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში.


მოსწავლე არ არის მზად ჩაერთოს საგაკვეთილო პროცესში. 


მოსწავლე იშვიათად არის მზად ჩაერთოს საგაკვეთილო პროცესში. 


მოსწავლე ნაკლებად არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში. 



მოსწავლე უმეტეს შემთხვევაში მზადაა 

ჩაერთოს საგაკვეთილო პროცესში. 


მოსწავლე მუდმივად მზადაა ჩაერთოს საგაკვეთილო პროცესში. 




Comments

Popular posts from this blog

Articles

თამილა თურქია მოსწავლეთა დაინტერესების მიზნით სხვადასხვა კლასგარეშე აქტივობებში ჩართვა (მაგ. საგნობრივი წრეები, სახელოვნებო ღონისძიებები) 21-ე საუკუნის გადმოსახედინად, რომელიც ცნობილის ახალი ტექნოლოგიებისა და ინოვაციების საუკუნედ, რომ ვიმსჯელოთ დიდი ყურადღება ექცევა სხვადასხვა მოწყობილობებს , „გაჯეტებს“, რომლებსაც თანამედროვე ახალგაზრდობა ხშირად და ზოგჯერ უაზროდ, დროის გასაყვანად იყენებს. ახალ ტექნოლოგიებს მოსწავლე ახალგაზრდობაში მოაქვს როგორც სიკეთე ( მასალის სწრაფი მოძიება, შეტყობინების გაგზავნა, მოშორებით მყოფ ნათესავთან თუ მეგონართაბ დაკავშირება და სხვა), ასევე ზიანიც (მათი ხშირი მოხმარება იწვევს მიჯაჭვულობას, მხედველობისა და სმენის დაქვეითებას, აგრესიას, უინტერესობას გარე სამყაროს მიმართ და ა.შ.). თანამედროვე ცხოვრებაში მოსწავლე ახალგაზრდათა უმეტესობა სულ უფრო ნაკლებად ერთვება სხვადასხვა სასკოლო თუ კლასგარეშე აქტოვობებში. ეს გამოწვეულია როგორც მათი უინტერესობით, მშობელთა ფინანსური არასტებილურობით, ასევე ახალი ტექნოლოგიების ხშირი არამიზნობრივი გამოყენებით, რაც აქვეითებს

გაკვეთილის გეგმა

პედაგოგი თამილა თურქია საგანი:  ინგლისური სწავლების საფეხური/კლასი :  საბაზო საფეხური, მე-8 კლასი თარიღი: 14.12.17. მოსწავლეთა რაოდენობა:  15 მოსწავლე. სსსმ მოსწავლე კლასში არ არის. დრო:  40 წუთი თემა:  Extreme Sports. Climbing to the Top. გაკვეთილის მიზანი:    უცხო ტექსტის გაგება -გააზრება :                                           მოსწავლე შეძლებს ტექსტის ირგვლივ დასმულ კითხვებზე პასუხის    გაცემას                  ,                                               და ტექსტის მოკლე შინაარსის გადმოცემას.   ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდაარტი: უცხ. ს . IY.11 - მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს    სხვადასხვა                                                                                    სტრატეგიებს    საკითხავი ამოცანის ეფექტურად გადაჭრის                                                                                ხელშესაწყობად და კითხვის უნარის გასაუმჯობესებლად.                                                                                    უცხ. ს. IY.

Grammar in use

Auxilliary Verbs and Tenses   Words and prepositions Make and Do Make and do are two of the most common verbs in the English language. We often use them with lots of different situations. It is difficult to remember in which situation we use each of them. A good way to remember is this: a) we use "make" in a situation where we are creating something; b) we use "do" in a situation where we are executing something            that is planned or has already been created. The  Verb - Get