Skip to main content

 გაკვეთილის გეგმა 


მასწავლებლის გვარი, სახელი - თამილა თურქია


მასწავლებლის პირადი ნომერი:  01027042414


საგანი: ინგლისური


სწავლის საფეხური/კლასი: საბაზო საფეხური, VII Iკლასი


მოსწავლეთა რაოდენობა: 12

თარიღი: 20.04.21

გაკვეთილის თემა: “Global Concerns in the 21st  Century – What Scare You most”


გაკვეთილის მიზანი: ნასწავლი გრამატიკული მასალის საფუძველზე, Simple Passives -(Present, Past and Future)-ი დროებისა და Indefinite და Definite არტიკლების გამოყენებით მოსწავლეები შეძლებენ მოცემული თემის ფარგლებში ისაუბრონ რა არის 21-ე საუკუნის გლობალური შფოთის ძირითადი მიზეზი და როგორ ავიცილოთ ისინი თავიდან.


გაკვეთილის თემისა და მიზნის შესაბამისობა ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნებთან:

მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს ინსტრუქციები, შეტყობინებები, საზოგადოებრივი თავშეყრის ადგილებში გაკეთებული განცხადებები. მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ტექსტის შედგენა. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის სტრუქტურის დაცვა წერისას, ფლობს და იყენებს საბაზო ენობრივი უნარ-ჩვევები. მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა. უცხ. IV.13, უცხ. IV.14, უცხ. IV.16, უცხ. IV.19.

          

წინარე ცოდნამოსწავლემ იცის Simple Passives (Present, Past and Future)-ის  წარმოება, გამოყენება და Indefinite და Definite არტიკლების გამოყენება საუბრისას. ფლობს სათანადო ლექსიკურ ერთეულს: hurricanes, homeless people, expensive drugs, disposal of radioactive wastes, bombings, starvation the HIV virus (Human Immunodeficite     Virus, flood, hijacted airlines, pollution. მათ იციან რა ზიანი მოაქვთ ბუნებრივ კატაკლიზმებს და რომ საწიროა გავუფრთხილდეთ ბუნებას და იშვიათად ჩავერიოთ მასში.


N

აქტივობის მიზანი და აღწერა

გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები

კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები

სასწავლო რესურსები (დაასაბუთეთ შინაარსობრივი რესურსების მიზანშეწონილობა სასწავლო მიზანთან მიმართებით)

დრო (წთ)

1.

აქტივობა N1. აქტივობის მიზანი: საორგანიზაციო მომზადება გაკვეთილისთვის. საშინაო დავალების ანალიზი-მასწავლებელი ეკითხება მოსწავლეებს, თუ რა განვიხილეთ წინა გაკვეთილზე და რა დაევალათ საშინაო დავალების სახით.  

მასწავლებლის წინასიტყვა- ჩვენ შევისწავლეთ ბუნებრივი კატაკლიზმებიდან  ქარისხალი და მისი გამანადგურებელი ძალა. 

  1. რა სახის ბუნებრივ კატაკლიზმებს იცნობთ

  2. რა არის ქარიშხალი?

  3. სად ხდება ის ხმელეთზე თუ ზვაში?

  4. დაკავშირებულია ის ადამიანის ბუნებაში ჩარევასთან?

  5. რა იწვევს წყალდიდობებს?

  6. რა ზიანი მოაქვს მას?

ვერბალური, გონებრივი იერიში.

მთელი კლასი

მოსწავლის რვეული

მოსწავლის რვეული მნიშვნელოვანია მისთვის, ვინაიდან ის უადილებს მას თავად გადმოსცეს მიცემული დავალების შინაარსი და მიზნები

2 წთ

2.

აქტივობა N2.  ახალი თემის შემოტანა. მოსწავლეთა ლექსილური უნარ- ჩვევების გააქტიურება მასალის გასაცნობად.

მასწავლებელს შემოაქვს თემა საუბრისa და პრეზენტაციის მეშვეობით  მეშვეობით: მოდით ახლა განვიხილოთ ქარიშხლის გარდა კიდევ რა კატაკლიზმენი არებობს ბუნებაში. მადალითად მიწისძვრა, რომელსაც იწვევს დედამიწის ქერქში ენერგიის უცაბედი განთავისეფლება, გვალვა- წყლის მარაგის ნაკლებობა. შიმშილი- საკვები პროდუქტების ნაკლებობა. წყალდიდობა გამოწვეული წვიმებისგან. ტორნადო- ცივი და ცხელი მასების ატმოსფეროში შერევა. მჟავე წვიმები რაც შედეგია მანქანებისა ქარხნების გამონაბოლქვის. ატომური ენერგია რომელსაც ადამიანი იყენებს. ტერორიზმი-ძალადობა პოლიტიკური მიზნების მისაღწევად. ამირომ ჩვენი ვალია ვიყოთ ფრთხილნი და დავიცვათ დედამიწა.


ვერბალური

მთელი კლასი

ელ. პრეზენტაცია

ელ პრეზენტაცია მოსწავლეს ეხმარება კარგად აღიქვას მასალა, ხოლო მასწავლებელს თვალსაჩინოდ წარმოადგინოს რისი თქმა და გაკეთება სურს მას.

5 წთ.

3.

აქტივობა N3: აქტივობის მიზანი: ტექსტზე მუშაობა. ნასწავლი ლექსიკურ- გრანატიკული უნარვევს-ჩვევების გახსენება და გამოყენება ინფორმაციის მისაღებად.

ტექსტის კითხვა ინფორმაციის მისაღებად.

მოსწავლეები კითხულობენ ტექსტს ჩუმად ინფორმაციის მისაღებად.




ვერბალური 

მთელი კლასი

წიგნი.

ის ეხმარება მოსწავლეს ახალი მასალის გაგებასა და გააზრებაში მასალის წაკითხვისას.

5 წთ

4.

აქტივობა N:4  აქტივობის მიზანი: ტექსტის გაგება გააზრების შემოწმება. 

ტექსტის წაკითხვის შემდეგ მასწავლებელი მოსწავლეებს უსვამს კითხვებს: 

  1. როგორი სახის ენერგიებს მიეკუთვნება ატომური ენერგია?

  2. რატომ არის ის საშიში განსაკუთრებით

ბავშვებისთვის?

  1. სად მოხდა ყველაზე დიდი ატომური კატაკლიზმი.

  2. რა არის ტერორიზმი? 

  3. უწყობს თუ არა ტერორიზმს ხელს თანამედროვე ტექნოლოგიები? 

  4. სად ჰქონდა ადგილი ტერორისტულ ფაქტებს?



     უკუკავშირი.


კითხვა-პასუხი

მთელი კლასი

წიგნი.

 მოსწავლეები მუშაობენ მიცემულ მასალაზე და ვინაიდან მასწავლებელი ამოწმებს წაკითხული მასალია გაგება-გააზრებას წინგი ეხმარება მათ შესაბამის კითხვაზე პასუხის გაცემაში.

3 წთ.

5.

აქტივობა N 5: მიზანი: გრამატიკული ერთეულების განტკიცება. 

თუ მიაქციეთ ყურადღება რა გრამატიკული დრო იყო ტექსტსი გამოყენებული მეტწილად? 

ვინ მეტყვის როგორ იწარმოება ვნებითი გვარი? 

გთხოვთ მოიყვანოთ მაგალითები Present, Past and Future Passive Voice-ის გამოყენებით


კითხვა-პასუხი

მთელი კლასი

წიგნი.

მოსწავლე წიგნის მეშვეობით გაიხვენებს მსგავს გრამატიკულ ერთეულს.

3. წთ.

6.

აქტოვობა N 6: საჭიროებიდან გამომდინარე

აქტივობის მიზანი:

ნასწავლი გრამატიკული ერთეულის განმტკიცება.გთხოვთ შეასრულოთ სავარჯიშო F გვ. 99 მოსწავლის რვეულში 

    უკუკავშირი.


ვერბალური

ინდივიდუალური

წიგნი

მოსწავლე წიგნში მოიძიებს მსგავს გრამატიკულ ერთეულს.

5 წთ.

7.

აქტივობა N7:  აქტივობის მიზანი.

მასალის შეჯამება.

შევაჯამოთ მასალა და ჩამოვაყალიბოთ პუნქტები როგორ დავიცვათ ბუნება.


   უკუკავშირი.


ვერბალური

ინდივიდუალური


3 წთ.

8.

შეფასება: განმავითარებელი შეფასება.

განმავითარებელი შეფასება მოხდება თითოეული აქტივობის უკუკავშირის სიტყვიერი მეთოდით შესაბამისი შეფასების რუბრიკის მიხედვით, შეფასდება მოსწავლეთა არგუმენტირებული მსჯელობა, ლექსიკურ გრამატიკული ერთეულების სწორად გამოყენება და საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობ-თანამშრომლობა

ვერბალური

ინდივიდუალური


შეფასების რუბრიკა

შეფასების რუბრიკა გამჭვირვალეა, ის ეხმარება მოიწავლეს გაიგოს რაში არის შეფასებული და როგორ.

2 წთ.

9.

საშინაო დავალების მიცემა.

ვერბალური

მთელი კლასი

საშინაო დავალება ხელს უწყობს მოსწავლის ინდივიდუალურ მუშაობას და ნასწავლი მასალის განმტკიცებას.

როგორ დავიცვათ ბუნება განადგურებისგან

2 წთ.



გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები: მოსწავლეებმა შეძლეს ნასწავლი ლექსიკურ გრამატიკული ერთეულების გამოყენებით  ესაუბრათ ბუნებრივი კატალლიზმებისა და მათი თავიდან აცილების შესახებ .

შეფასება: მოსწავლეთა შეფასება მოხდება განმსაზღვრელი  შეფასებით და გამოყენებული იქნება შეფასების ანალიტიკური რუბრიკა. 

(მოსწავლის შეფასების კრიტერიუმები და/ან რუბრიკები თან უნდა ერთოდეს გეგმას)

ხელმოწერა: 

თარიღი: 20.04.2021


Comments

Popular posts from this blog

Articles

თამილა თურქია მოსწავლეთა დაინტერესების მიზნით სხვადასხვა კლასგარეშე აქტივობებში ჩართვა (მაგ. საგნობრივი წრეები, სახელოვნებო ღონისძიებები) 21-ე საუკუნის გადმოსახედინად, რომელიც ცნობილის ახალი ტექნოლოგიებისა და ინოვაციების საუკუნედ, რომ ვიმსჯელოთ დიდი ყურადღება ექცევა სხვადასხვა მოწყობილობებს , „გაჯეტებს“, რომლებსაც თანამედროვე ახალგაზრდობა ხშირად და ზოგჯერ უაზროდ, დროის გასაყვანად იყენებს. ახალ ტექნოლოგიებს მოსწავლე ახალგაზრდობაში მოაქვს როგორც სიკეთე ( მასალის სწრაფი მოძიება, შეტყობინების გაგზავნა, მოშორებით მყოფ ნათესავთან თუ მეგონართაბ დაკავშირება და სხვა), ასევე ზიანიც (მათი ხშირი მოხმარება იწვევს მიჯაჭვულობას, მხედველობისა და სმენის დაქვეითებას, აგრესიას, უინტერესობას გარე სამყაროს მიმართ და ა.შ.). თანამედროვე ცხოვრებაში მოსწავლე ახალგაზრდათა უმეტესობა სულ უფრო ნაკლებად ერთვება სხვადასხვა სასკოლო თუ კლასგარეშე აქტოვობებში. ეს გამოწვეულია როგორც მათი უინტერესობით, მშობელთა ფინანსური არასტებილურობით, ასევე ახალი ტექნოლოგიების ხშირი არამიზნობრივი გამოყენებით, რაც აქვეითებს

გაკვეთილის გეგმა

პედაგოგი თამილა თურქია საგანი:  ინგლისური სწავლების საფეხური/კლასი :  საბაზო საფეხური, მე-8 კლასი თარიღი: 14.12.17. მოსწავლეთა რაოდენობა:  15 მოსწავლე. სსსმ მოსწავლე კლასში არ არის. დრო:  40 წუთი თემა:  Extreme Sports. Climbing to the Top. გაკვეთილის მიზანი:    უცხო ტექსტის გაგება -გააზრება :                                           მოსწავლე შეძლებს ტექსტის ირგვლივ დასმულ კითხვებზე პასუხის    გაცემას                  ,                                               და ტექსტის მოკლე შინაარსის გადმოცემას.   ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდაარტი: უცხ. ს . IY.11 - მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს    სხვადასხვა                                                                                    სტრატეგიებს    საკითხავი ამოცანის ეფექტურად გადაჭრის                                                                                ხელშესაწყობად და კითხვის უნარის გასაუმჯობესებლად.                                                                                    უცხ. ს. IY.

Grammar in use

Auxilliary Verbs and Tenses   Words and prepositions Make and Do Make and do are two of the most common verbs in the English language. We often use them with lots of different situations. It is difficult to remember in which situation we use each of them. A good way to remember is this: a) we use "make" in a situation where we are creating something; b) we use "do" in a situation where we are executing something            that is planned or has already been created. The  Verb - Get